reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ivan Černušák

Ivan Černušák

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pracujem na Univerzite Komenského,Prírodovedecká fakulta. Baví ma teoretická chémia, prednášanie a práca so študentami. Keď mám učenia a vedy plné zuby, ventilujem to patavedou, ktorú s priateľmi oslavujeme 2x do roka (ku Dňu "ftákov" a na Mikuláša). Keď nepomáha ani pataveda, relaxujem pri kosení trávy a turistike. Keď nadíde čas penzie a ceny farieb nebudú v rozpore s výškou dôchodku, budem pokračovať v maľovaní, s ktorým som prestal na vysokej škole. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Bol som na protikorupčnom pochode

Ivan Černušák

Politika Bol som na protikorupčnom pochode

Negatívne alebo zdržandlivé vyjadrenia niektorých politikov k protikorupčnému pochodu vnímam ako naduté, spupné a krátkozraké.

  • 24. apr 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 768x
  • 1
(M)učiace sa Slovensko 1

Ivan Černušák

(M)učiace sa Slovensko 1

Prečítal som Materiál na konzultácie s odbornou verejnosťou MŠVVŠ SR Učiace sa Slovensko až do konca a zajasal som. Konečne revolučné riešenie! Maov Veľký Skok!

  • 10. feb 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 365x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu